Într-un răspuns pentru Q Magazine (vedeți mai …

0
205

Într-un răspuns pentru Q Magazine (vedeți mai jos), Ministerul de Interne precizează că nu s-a implicat în proiectul “Corupția ucide” și că nu are nicio legătură cu sloganul respectiv. Trei comentarii am:

1. Apreciez promptitudinea MAI. Răspunsul a venit foarte repede!

2. Rezultă că cel care s-a prezentat drept administrator al celui mai mare grup de agenții media din România a trimis la Parlament un CV în care a fabulat atunci când s-a referit la proiectul “Corupția ucide” ca fiind un proiect pe care l-a coordonat împreună cu DGA.

3. Prezum ca fiind adevărat ce spune DGA (Direcția Generală Anticorupție), structură a Ministerului de Interne: “Nu suntem în niciun fel asociați campaniei cu sloganul Corupția ucide”. În acest caz, sugerez MAI și DGA să verifice dacă e adevărată informația de pe site-ul organizației Pro Democrația. Acolo scrie că DGA e Partener și Finanțator al proiectului “Lideri pentru Integritate”, iar proiectul conține următoarea descriere:

“De la evenimentul recent petrectut in Clubul Colectiv a aparut un slogan foarte circulat si anume ”Corupția ucide”. De la aceste doua cuvinte, echipa de proiect vrea sa constientizeze inca o data societatea romaneasca de consecintele negative pe care le are acest fenomen. (…)

Proiectul de fata isi propune sa formeze cetateni integri inca de pe bancile scolii/facultatilor ca viitori cetateni care vor fi in instituii publice, dar si in mediul privat sa fie oameni integri, corecti si cu morali. Proiectul numit Lideri pentru Integritate va forma un numar de 280 de tineri de liceu si student care vor deveni persoane resursa in comunitatea bucuresteana pentru a forma la randul lor altii 3000 de tineri si nu numai. Metodele pe care le vom utiliza in proiect sunt non-formale pentru ca asa reusim sa ajungem mai usor la tineri si prin ele putem sa explicam mult mai lejer termenii care se folosesc in instituiile publice si care de putine ori sunt pe intelesul cetatenilor.”

Iată și răspunsul oferit de MAI pentru Q Magazine:

“Domnul Cezar Batog este director general al Agenției de publicitate Optimedia, agenție ce face parte din Grupul agențiilor de publicitate Publicis. În anul 2011, Optimedia a câștigat la licitație un proiect din fonduri elvețiene în valoare de 200.000 franci elvețieni, proiect gestionat de DGA privind implementarea unei campanii de relații publice cu mesajul Nu da, nu primi șpagă. Evită și denunță corupția! Proiectul s-a încheiat în 2014 printr-o campanie publică cu rezultate foarte bune al cărei afiș vi-l transmit atașat. De facto, Optimedia a subînchiriat serviciile de realizare a campaniei de relații publice firmei Krogen Creative, împreună cu care au fost realizate toate produsele de campanie. Prin urmare, nu am fost ți nu suntem parteneri cu Optimedia sau Publicis, ci am deținut strict o relație contractuală într-un contract de servicii publicitare care nici măcar nu au fost realizate de firma câștigătoare a licitației ci de un subcontractor. După finalizarea campaniei, în 2014, nu am mai avut nicio legătură cu Optimedia. Nu suntem în niciun fel asociați campaniei cu sloganul Corupția ucide!”

Posted by | View Post | View Group